امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 


Hank Driskill ، سرپرست تکنیکی Big Hero 6 گفته که فیلم انیمیشنیشون روی یک ابر کامپیوتر 55,000 هسته ای رنده شدهبله ، درست شنیدید یک ابر کامپیوتر 55,000 هسته ای.

 

همینطور راجع به بعضی چیزهای دیگه توضیح داده مثل شبیه ساز نورپردازی Hyperian و بسیاری از اطلاعات فیلم مثل اینکه بعضی از صحنه ها شامل اینها میشن: حدود 83,000 ساختمان ، 260,000 درخت ، 215,000 چراغ خیابانی و 100,000 وسیله نقلیه ( به اضافه صدها نفر جمعیت که با ابزاری به نام Denizen ساخته شده ان... )

 



  

Hendrickson میگه: "این فیلم به قدری پیشرفته است که انسان نمیتونه پیچیدگیش رو درک کنه. ما با سیستم های برنامه نویسی شده ، به بلوغ رسیدیم." برای کار با این سیستم عظیم و بیش از 400,000 پردازشی که روزانه انجام میده ( حدود 1.1 میلیون ساعت محاسبه ) ، گروه اون واحدی رو به نام Coda ساختند ، که با 4 رندر فارم ( Render Farm ، به مجموعه ای بزرگ از چندین کامپیوتر که با هم به رندر یک عکس یا انیمیشن میپردازن گفته میشه ) ، به عنوان یک سوپر کامپیوتر تک رفتار میکنه. اگر یکی یا حتی بیش از یکی از هزاران کار در حال انجام با شکست یا مشکل مواجه بشه ، Coda یک اخطار مناسب رو به مسئولش توسط یه برنامه iPhone میفرسته.

 



 

این فیلم 7 نوامبر 2014 ( 16 آبان 93 ) اکران میشه.

 

ترجمه از CGCube


 منبع: CGRecord


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

مقاله تصادفی

تحول جلوه های ویژه در فیلم ها: از دهه ۶۰ تا کنون


صنعت فیلم سازی از سال های اولیه کارش به بعضی از انواع جلوه های (VFX) ویژه وابسته بوده. چه خون های مصنوعی فیلم Battle of the Bulge سال ۱۹۶۵ یا کاراکتر قابل توجه Kong در فیلم King Kong سال ۱۹۳۳.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است