امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 


Hank Driskill ، سرپرست تکنیکی Big Hero 6 گفته که فیلم انیمیشنیشون روی یک ابر کامپیوتر 55,000 هسته ای رنده شدهبله ، درست شنیدید یک ابر کامپیوتر 55,000 هسته ای.

 

همینطور راجع به بعضی چیزهای دیگه توضیح داده مثل شبیه ساز نورپردازی Hyperian و بسیاری از اطلاعات فیلم مثل اینکه بعضی از صحنه ها شامل اینها میشن: حدود 83,000 ساختمان ، 260,000 درخت ، 215,000 چراغ خیابانی و 100,000 وسیله نقلیه ( به اضافه صدها نفر جمعیت که با ابزاری به نام Denizen ساخته شده ان... )

 



  

Hendrickson میگه: "این فیلم به قدری پیشرفته است که انسان نمیتونه پیچیدگیش رو درک کنه. ما با سیستم های برنامه نویسی شده ، به بلوغ رسیدیم." برای کار با این سیستم عظیم و بیش از 400,000 پردازشی که روزانه انجام میده ( حدود 1.1 میلیون ساعت محاسبه ) ، گروه اون واحدی رو به نام Coda ساختند ، که با 4 رندر فارم ( Render Farm ، به مجموعه ای بزرگ از چندین کامپیوتر که با هم به رندر یک عکس یا انیمیشن میپردازن گفته میشه ) ، به عنوان یک سوپر کامپیوتر تک رفتار میکنه. اگر یکی یا حتی بیش از یکی از هزاران کار در حال انجام با شکست یا مشکل مواجه بشه ، Coda یک اخطار مناسب رو به مسئولش توسط یه برنامه iPhone میفرسته.

 



 

این فیلم 7 نوامبر 2014 ( 16 آبان 93 ) اکران میشه.

 

ترجمه از CGCube


 منبع: CGRecord


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

مقاله تصادفی

مصاحبه با Chris Jones

 


 محاصبه ای داریم با یه همه فن حریف ، کریس جونز ( Chris Jones ) ، راجع به پروژه ی انسان دیجیتالی متحرک سازی شدش ، که شامل استفاده از LightWave 3D به اضافه چند تا ابزار رایگان ، شامل Sculptris   وBlender میشه.

 

ادامه مطلب...

دانلود کنید

Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است