نگاهی کلی به تازه های V-Ray 3.2 برای 3ds Max، شامل VR، قابلیت کار با 3ds Max 2016 و پیشرفت هایی در V-Ray RT GPU rendering.

 

 



 

ویژگی ها جدید V-Ray 3.2:

 

یکی از ویژگی های جدید V-Ray 3 Service Pack 2 به نام UI tooltips (نکته های ابزارهای رابط کاربری) این امکان رو ایجاد کرده که با ایستادن موس روی هر گزینه در تنظیمات V-Ray، توضیحات مربوط به اون گزینه کنار موس شما ظاهر خواهد شد.

ویژگی بعدی پشتیبانی از 3ds Max 2016 Physical Camera هست. Physical Camera نوع جدیدی از دوربین های Standard خود نرم افزار 3ds Max هست که از نسخه 2016 به اون اضافه شده.

از این پس قادر خواهید بود تا تنظیمات رندر عکس هایی که در V-Ray frame buffer با فرمت .vrimg ذخیره کردید رو روی فایلی که در حال کار روش هستید بارگذاری کنید.

V-Ray 3.2 نسبت به Service Pack سرعت بسیار بالاتری در رندر V-Ray Fur داره.

V-Ray Volume Grid ابزار جدیدی هست که به کمک اون میتونید افکت هایی حجمی مثل آتش و دود رو ایجاد کنید.

در نسخه جدید و در حالت V-Ray RT GPU قادر خواهید بود تا تصاویر پانارومای کره ای ایجاد کنید. (Spherical Panorama)

پیشرفت های دیگه ای که در V-Ray RT GPU شاهدش هستیم شامل QMC Sampler، UDIM Textures، Composite Map، Output Map، Anisotropy، Displacement و Texture Baking میشه.

همچنین V-Ray Environment Fog روی RT CPU در دسترس خواهد بود.

افزایش انواع نمایش V-Ray Proxy ها در پنجره نمایش از دیگر ویژگی های V-Ray 3.2 به شمار میره.

V-Ray mesh viewer (نمایش گر حجم V-Ray) ابزار جدیدی هست که از نمایش انیمیشن، subdivide، hair و particles پشتیبانی میکنه.

 

رندگیری Stereo Spherical Panorama (پانورامای کره ای دوتایی) برای تصاویر سه بعدی، توانایی اضافه کردن یا حذف کردن DR Servers (خدمت دهنده های رندر توزیعی) در حین رندرگیری و نوع جدید VR Cube Camera (دوربین مکعبی VR) از دیگر ویژگی های جدید V-Ray 3.2 برای 3ds Max به شمار میروند.

 


 

3Ds Max   V-ray   Rendering   Software   رندر  
  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر