نگاهی کلی به Maya 2016 Extension 1 (مایا 2016 توسعه 1)

Kamal Mistry مدیر تولید Maya، دیدی کلی از اینکه چه چیزی در Maya 2016 توسعه 1 منتشر شده، به ما میده.

 

  



 

 

Maya 2016 توسعه 1: بهبود ظاهر گره های سایه پردازی (shading nodes)

 

 

Maya 2016 توسعه 1 شامل ویژگی بافت رویه ای (procedural texture) و گره های پردازش تصویری در Hypershade میشه که به هنرمندان اجازه میده تا به سادگی طرح های پیچیده ای بسازن. بافت های کاملاً رویه ای باعث میشه سایه پردازی (shading) صحنه های پیچیده با اتکای کمتر به بافت دهی از فایل راحت تر بشه، و فرصت بیشتری به ساخت راه حل های سایه پردازی منعطف تر پیدا بشه.

 



 

 

Maya 2016 توسعه 1: مراحل کاری بهبود یافته گرافیک های برداری (vector graphics)

 

 

پشتیبانی بهبود یافته از SVG در Maya 2016 توسعه 1، توانایی وارد کردن (import) یا کپی/پیست کردن فایل های SVG رو به Maya میده، قابلیت همکاری با برنامه های طراحی برپایه بردار 2D (2D vector-based) رو فعال میکنه. هنرمندانی که در نرم افزارهای طراحی 2D مثل Adobe Illustrator کار میکنن میتونن گرافیک برداریشون رو از طریق پشتیبانی فایل SVG به Maya بیارن و از یه مرحله کاری (workflow) جدید، مثل مدل 3D، بهره ببرن که شامل توانایی extrude، bevels، متحرک سازی و گسترش گرافیک های برداری رو میشه.

 



 

 

Maya 2016 توسعه 1: Type3D

 

 

ابزار بسیار جدید نوشتار Maya 2016  توسعه  1 ساخت نام های تجاری، لوگوهای متحرک، و عناوین متحرک و سایر پروژه هایی که به نوشتار (text) نیاز دارن رو از همیشه راحت تر کرده. 3D Type (تایپ سه بعدی) به هنرمندان اجازه میده تا به سادگی نوشتارهای قابل ادیت، غیر مخرب (non-destructive) ، چندخطی و قابل تغییر شکل بسازن. با کنترل کامل روی نحوه نمایشش، مثل کنترل دقیق روی bevel و extrusion، ابزار جدید 3D Type به هنرمندان اجازه میده تا متحرک سازی رو بر اساس هر حرف، کلمه یا خط انجام بدن.

 



 

  

Autodesk   Maya   Software   نرم افزار   اتودسک   مایا  
  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر