ویژگی های جدید Flame 2016 Extension 1

 

 

 



 

 

برای اولین توسعه Flame آماده باشید!

 

Flame 2016x1 Connected Conform بخش 1

 



 

  

Flame 2016x1 Connected Conform بخش 2

 



 

 

Flame 2016 extension 1 روش مدیریت رسانه ای (media) جدید و یکپارچه ای رو برای به اشتراک گذاری، مرتب سازی و همگام سازی رسانه در صحنه های (sequences) مختلف ارائه میکنه، کاربر رو قادر میسازه تا سریع تر در Flame Premium، Flame و Flare کار کنه. قابلیت های جدید شامل: Shared Sources، Source Sequence، Shots Sequence، Shared Segment Syncing و Smart Replace میشه.

 

Flame 2016x1 بهبود رابط کاربری

 



 

 

توسعه Flame شامل  بهبودها و بروزرسانی های زیادی بر اساس درخواست کاربران میشه. این ها شامل افزایش تعداد نماهای محتویات Batch، وضیعت Cache بهبود یافته، نماهای تمام صفحه جدید، صفحه Tools طراحی مجدد شده و چیزهای بیشتری میشه.

 

Flame 2016x1 Media Reactor GPU

 



 

 

Debayering کردن بلادرنگ و شتاب یافته به وسیله GPU (GPU-accelerated) رسانه های Red و ARRIRAW با استفاده از کارت های گرافیکی NVIDIAK6000 یا M6000، به هنرمندان اجازه میده تا در Flame Premium، Flame، Flare و Lustre سریع تر کار کنند.

 

Flame 2016x1 GMask Tracer Node

 



 

 

اضافه شدن GMask Tracer در Flame Premium، Flame و Flare ساخت VFX های خیره کننده رو با عملکرد بر اساس spline و یه الگوریتم chroma keying با استفاده راحت، آسان کرده.

 

Flame 2016x1 PixSpan

 



 

 

 

Flame 2016 توسعه 1 با الگوریتم فشرده سازی losselessPixspan در Flame Premium، Flame، Flare و Lustre همگام هست. این باعث ذخیره 50-80 درصد نیاز به حافظه بدون کاهش کیفیت میشه. هنرمندان میتونن فایل های با فرمت .pxz رو برای دسترسی به رسانه های با کیفیت در فرمت های متنوع، منتشر کنن و به اشتراک بگذارند.

 


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آخرین خبر

تریلر داستان Jack the Ripper از Assassin’s Creed Syndicate

 


به Evie Frye برای متوقف کردن بدنام ترین قاتل سریالی Jack the Ripper کمک کنید.

 

ادامه مطلب...
Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است