ویژگی های جدید Flame 2016 Extension 1

 

 

 



 

 

برای اولین توسعه Flame آماده باشید!

 

Flame 2016x1 Connected Conform بخش 1

 



 

  

Flame 2016x1 Connected Conform بخش 2

 



 

 

Flame 2016 extension 1 روش مدیریت رسانه ای (media) جدید و یکپارچه ای رو برای به اشتراک گذاری، مرتب سازی و همگام سازی رسانه در صحنه های (sequences) مختلف ارائه میکنه، کاربر رو قادر میسازه تا سریع تر در Flame Premium، Flame و Flare کار کنه. قابلیت های جدید شامل: Shared Sources، Source Sequence، Shots Sequence، Shared Segment Syncing و Smart Replace میشه.

 

Flame 2016x1 بهبود رابط کاربری

 



 

 

توسعه Flame شامل  بهبودها و بروزرسانی های زیادی بر اساس درخواست کاربران میشه. این ها شامل افزایش تعداد نماهای محتویات Batch، وضیعت Cache بهبود یافته، نماهای تمام صفحه جدید، صفحه Tools طراحی مجدد شده و چیزهای بیشتری میشه.

 

Flame 2016x1 Media Reactor GPU

 



 

 

Debayering کردن بلادرنگ و شتاب یافته به وسیله GPU (GPU-accelerated) رسانه های Red و ARRIRAW با استفاده از کارت های گرافیکی NVIDIAK6000 یا M6000، به هنرمندان اجازه میده تا در Flame Premium، Flame، Flare و Lustre سریع تر کار کنند.

 

Flame 2016x1 GMask Tracer Node

 



 

 

اضافه شدن GMask Tracer در Flame Premium، Flame و Flare ساخت VFX های خیره کننده رو با عملکرد بر اساس spline و یه الگوریتم chroma keying با استفاده راحت، آسان کرده.

 

Flame 2016x1 PixSpan

 



 

 

 

Flame 2016 توسعه 1 با الگوریتم فشرده سازی losselessPixspan در Flame Premium، Flame، Flare و Lustre همگام هست. این باعث ذخیره 50-80 درصد نیاز به حافظه بدون کاهش کیفیت میشه. هنرمندان میتونن فایل های با فرمت .pxz رو برای دسترسی به رسانه های با کیفیت در فرمت های متنوع، منتشر کنن و به اشتراک بگذارند.

 


 

Autodesk   Software   نرم افزار   Flame  
  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر