موتور بلادرنگ Autodesk Stingray برای 3ds Max
موتور Stingray جدید یه موتور (engine) بلادرنگ (real time) هست که به صورت مستقیم به 3ds Max وصل میشه و به شما اجازه میده تا بصری سازی های BIM تون رو کاملاً تعاملی کنید. گسترش Revit به 3ds Max، به دارندگان اونها اجازه کنترل کامل برای کشف و تعامل با طراحیتون رو به صورت بلادرنگ میده. با توانایی گشت زدن اطراف یه ساختمان قبل از این که هرچیزی ساخته بشه چیکار میکنید؟
تازه های Fabric Engine 2
Fabric Engine یه پلتفرم تولید محتوای دیجیتال هست که به هر کسی اجازه میده تا ابزارها و برنامه هایی برای VFX (جلوه های ویژه)، بازی ها، واقعیت مجازی و بصری سازی (visualization) بسازه.
اسکن حالت های چهره با تفکیک پذیری بالا با Video Performance Capture
ما فرایندی رو برای رندر حالت های چهره با قابلیت کنترل زاویه دید و میزان روشنایی ارائه میکنیم. این عملکرد بر اساس یک یا تعداد بیشتری جسم با کیفیتِ بالا و اسکن های انعکاسی (Reflectance Scans) که به وسیله جریان یک یا چند ویدئو از اجرای بازیگر، در حالت های ثابت (Static Poses) گرفته شده کار میکنه.
ادامه مطلب: اسکن حالت های چهره با تفکیک پذیری بالا با Video Performance Capture
RealFlow 2015 منتشر شد
شرکت Next Limit Technologies نرم افزار RealFlow 2015 رو منتشر کرد.
بروزرسانی 3.5 نرم افزار Pulldownit با ویژگی های جدید
Pulldownit v 3.5 برای نسخه جدید 3ds Max 2016 و Maya 2016، به اضافه چندین مشکل رفع شده و ویژگی های جدید در دسترس هست.
ادامه مطلب: بروزرسانی 3.5 نرم افزار Pulldownit با ویژگی های جدید
Pixar نسخه 20 نرم افزار RenderMan رو منتشر کرد
نگاهی کلی
RenderMan 20 یه انتشار بزرگ با چندین پیشرفت مهم برای تکنولوژی RIS رندرمن هست. آخرین نسخه که به صورت خاص برای انیمیشن و جلوه های ویژه توسعه داده شده، روی تسریع روند کاری و فراهم آوردن کنترل های خلاقانه بیشتر برای هنرمندان تمرکز کرده.