موتور Stingray جدید یه موتور (engine) بلادرنگ (real time) هست که به صورت مستقیم به 3ds Max وصل میشه و به شما اجازه میده تا بصری سازی های BIM تون رو کاملاً تعاملی کنید. گسترش Revit به 3ds Max، به دارندگان اونها اجازه کنترل کامل برای کشف و تعامل با طراحیتون رو به صورت بلادرنگ میده. با توانایی گشت زدن اطراف یه ساختمان قبل از این که هرچیزی ساخته بشه چیکار میکنید؟

 

ادامه مطلب: موتور بلادرنگ Autodesk Stingray برای 3ds Max

  


Fabric Engine یه پلتفرم تولید محتوای دیجیتال هست که به هر کسی اجازه میده تا ابزارها و برنامه هایی برای VFX (جلوه های ویژه)، بازی ها، واقعیت مجازی و بصری سازی (visualization) بسازه.

 

ادامه مطلب: تازه های Fabric Engine 2

 


ما فرایندی رو برای رندر حالت های چهره با قابلیت کنترل زاویه دید و میزان روشنایی ارائه میکنیم. این عملکرد بر اساس یک یا تعداد بیشتری جسم با کیفیتِ بالا و اسکن های انعکاسی (Reflectance Scans) که به وسیله جریان یک یا چند ویدئو از اجرای بازیگر، در حالت های ثابت (Static Poses) گرفته شده کار میکنه.

 

ادامه مطلب: اسکن حالت های چهره با تفکیک پذیری بالا با Video Performance Capture

 


شرکت Next Limit Technologies نرم افزار RealFlow 2015 رو منتشر کرد.

 

ادامه مطلب: RealFlow 2015 منتشر شد

 


Pulldownit v 3.5 برای نسخه جدید 3ds Max 2016 و Maya 2016، به اضافه چندین مشکل رفع شده و ویژگی های جدید در دسترس هست.

 

ادامه مطلب: بروزرسانی 3.5 نرم افزار Pulldownit با ویژگی های جدید

 


نگاهی کلی

RenderMan 20 یه انتشار بزرگ با چندین پیشرفت مهم برای تکنولوژی RIS رندرمن هست. آخرین نسخه که به صورت خاص برای انیمیشن و جلوه های ویژه توسعه داده شده، روی تسریع روند کاری و فراهم آوردن کنترل های خلاقانه بیشتر برای هنرمندان تمرکز کرده.

 

ادامه مطلب: Pixar نسخه 20 نرم افزار RenderMan رو منتشر کرد

جستجو

آخرین خبر

تریلر داستان Jack the Ripper از Assassin’s Creed Syndicate

 


به Evie Frye برای متوقف کردن بدنام ترین قاتل سریالی Jack the Ripper کمک کنید.

 

ادامه مطلب...

دانلود کنید

Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است