امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال


12 اصل انیمیشن تعیین کننده ترین تکنیک هایی هست که به عنوان یک انیماتور باید توش حرفه ای بشید. 12 اصل انیمیشن که اولین بار توسط پیشگامان انیمیشن، Frank Thomas و Ollie Johnston در The Illusion of Life: Disney Animation (خیال زندگی: انیمیشن دیزنی) معرفی شد، باید برای ساخت انیمیشن های واقعی و جذاب کاراکتر ها به عنوان راهنمای اصلی قرار بگیره.

 

ادامه مطلب: درک 12 اصل انیمیشن

جستجو

آموزش تصادفی

چطور در 3ds Max با استفاده از نگاشت های شفاف فنس بسازیم


ساخت وسایل صحنه که بشه توی موتور بازی ( game engine ) استفاده کرد میتونه کاملاً از روشی که همیشه برای ساخت وسایل استفاده میکنید متفاوت باشه. بازی ها نیاز به چیزهایی با polygon کم دارن که صحنه های پیش رندر ( pre-rendered ) اینطور نیستن. البته ، هرچقدر توی صحنتون Poly بیشتری داشته باشید به معنای زمان رندر ( Render ) طولانی تر هست. اگر دلتون میخواد که صبر کنید ، میتونید هرچقدر که میخواید صحنه های پیچیده و با جزییات بسازید.

 

ادامه مطلب...

دانلود کنید

Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است