امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


ممکنه رندرگیری از سایر فرایندهای 3D کم تر هیجان انگیز باشه و کمتر باحال باشه، اما مثل بقیه حیاتی هست. این فرایند بسیار زمان بری هست که اگه ندونید دارید چیکار میکنید، تمام کاری که میکنید اتلاف وقت هست. البته اگه درست انجام بشه، اون زمان رندر یه فرصت خوب برای پیشرفت شما هم هست، و وقتی رندر تمام شدتون رو خروجی میگیرید، امیدوارانه میتونید با دیدی تازه به کار برگردید. اما ابتدا اونجوری که متخصصای ما فهمیدن، باید pass (رد) ها رو جوری که میخواید بگیرید.

 

ادامه مطلب: 10 نکته برتر رندرگیری

جستجو

آموزش تصادفی

چطور در 3ds Max با استفاده از نگاشت های شفاف فنس بسازیم


ساخت وسایل صحنه که بشه توی موتور بازی ( game engine ) استفاده کرد میتونه کاملاً از روشی که همیشه برای ساخت وسایل استفاده میکنید متفاوت باشه. بازی ها نیاز به چیزهایی با polygon کم دارن که صحنه های پیش رندر ( pre-rendered ) اینطور نیستن. البته ، هرچقدر توی صحنتون Poly بیشتری داشته باشید به معنای زمان رندر ( Render ) طولانی تر هست. اگر دلتون میخواد که صبر کنید ، میتونید هرچقدر که میخواید صحنه های پیچیده و با جزییات بسازید.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است