امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال


ساخت وسایل صحنه که بشه توی موتور بازی ( game engine ) استفاده کرد میتونه کاملاً از روشی که همیشه برای ساخت وسایل استفاده میکنید متفاوت باشه. بازی ها نیاز به چیزهایی با polygon کم دارن که صحنه های پیش رندر ( pre-rendered ) اینطور نیستن. البته ، هرچقدر توی صحنتون Poly بیشتری داشته باشید به معنای زمان رندر ( Render ) طولانی تر هست. اگر دلتون میخواد که صبر کنید ، میتونید هرچقدر که میخواید صحنه های پیچیده و با جزییات بسازید.

 

ادامه مطلب: چطور در 3ds Max با استفاده از نگاشت های شفاف فنس بسازیم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


 شده ببینید با یه ابزار ( Tool ) به طور مداوم کار دارید ، ولی باید توی منوهای تودرتو دنبالش بگردید؟ این اتفاق توی 3ds Max زیاد میفته برای اینکه رابط کاربری اون ( User Interface ) بر پایه منو هست.

 

ادامه مطلب: تسریع کار با سفارشی کردن رابط کاربری در 3ds Max

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


  هنرمند ارشد بصری Daniele Boldi Cotti توضیح میده که چطور از خودرو یه رندر فتورئال ( رندر نزدیک به عکس واقعی ) در کمتر از یک  ساعت  با استفاده از نرم افزارهای KeyShot و 3ds Max بگیرید...

 

ادامه مطلب: رندر گیری در KeyShot

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


 بازسازی چشم ها در محیط CG ، چه برای انسان ، حیوان و یا حتی یه موجود اسطوره ای میتونه کار بسیار دشواری باشه. اصول مهمی وجود دارن که باید برای اینکه چشم های کاراکترتون واقعی به نظر برسن توی ذهنتون نگه دارید. تو این آموزش تکنیک های کلیدی مدلسازی ( Modeling ) و بافت دهی ( Texturing ) برای ساخت چشم های واقعی رو ، توی هر نرم افزار 3D که استفاده میکنید بهتون میگیم.

 

ادامه مطلب: تکنیک هایی برای ساخت چشم های واقعی قابل باور

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


سلام به همه. این یه آموزش بر اساس رندری هست که توی عکس میبینید. میخوام راجع به تنظیمات ماده ( Material ) ( با استفاده از Maxwell v1.1 c4d ) و بعد نورپردازی صحبت کنم.

 

ادامه مطلب: آموزش Maxwell

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 


 انتخاب تایپوگرافی ( Typography ) مناسب برای پروژه بعدیتون ، چه بروشور باشه ، دعوتنامه یا وبسایت ، یه قدم اساسی در هر طراحی ای هست که نیاز به استفاده از کلمات داره.

 ما این راهنمای سودمند رو از باید ها و نباید های تایپوگرافی جمع کردیم تا به بعضی از مشکلات کوچیکی که ممکنه تو پروژتون باهاش روبرو بشید کمک کنیم.

 

ادامه مطلب: انتخاب سبک نوشتاری ( تایپوگرافی )

جستجو

آموزش تصادفی

درک 12 اصل انیمیشن


12 اصل انیمیشن تعیین کننده ترین تکنیک هایی هست که به عنوان یک انیماتور باید توش حرفه ای بشید. 12 اصل انیمیشن که اولین بار توسط پیشگامان انیمیشن، Frank Thomas و Ollie Johnston در The Illusion of Life: Disney Animation (خیال زندگی: انیمیشن دیزنی) معرفی شد، باید برای ساخت انیمیشن های واقعی و جذاب کاراکتر ها به عنوان راهنمای اصلی قرار بگیره.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است