امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، Zbrush، Google SketchUp، Corona Renderer، Forest Pack، Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Old Pillar – Reloaded

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، V-Ray، Marvelous Designer، Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Crisp از arch-viz

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 


A1 یه دفتر معماری در Ostend کشور بلژیک هست. در سال 2001 پایه گذاری شد و اکنون با 14 نفر مشغول به کار هست. بعد از سیزده سال کار ، شروع به همکاری با WhiteBox کرد. WhiteBox یه استودیو بصری سازی 3D هست و کارهای انیمیشن هم برای سازه های معماری انجام میده.

 

ادامه مطلب: پروژه معماری The White

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، Photoshop، Zbrush، V-Ray

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Satyr Statue

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده:

3ds Max، V-Ray و Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Unbuilt House

جستجو

آموزش تصادفی

صحنه های XRef در 3ds Max

  


صحنه ای با منبع خارجی، با به اختصار XRef scene، توی فایلتون ظاهر میشه، اما در حقیقت به طور موقت از یه فایل MAX دیگه بارگذاری (Load) شده. به این دلیل، صحنه منبع (source scene) در مقابل هر تغییری که ممکن هست روی صحنه XRef از طریق صحنه اصلی (master scene) اعمال کنید، در امان هست. تغییرات و بروزرسانی های انجام شده در فایل منبع رو وقتی که ذخیره کنید، در فایل اصلی هم بروزرسانی میشه.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است