امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، Zbrush، Google SketchUp، Corona Renderer، Forest Pack، Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Old Pillar – Reloaded

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، V-Ray، Marvelous Designer، Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Crisp از arch-viz

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 


A1 یه دفتر معماری در Ostend کشور بلژیک هست. در سال 2001 پایه گذاری شد و اکنون با 14 نفر مشغول به کار هست. بعد از سیزده سال کار ، شروع به همکاری با WhiteBox کرد. WhiteBox یه استودیو بصری سازی 3D هست و کارهای انیمیشن هم برای سازه های معماری انجام میده.

 

ادامه مطلب: پروژه معماری The White

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده: 3ds Max، Photoshop، Zbrush، V-Ray

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Satyr Statue

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 


نرم افزارهای مورد استفاده:

3ds Max، V-Ray و Photoshop

 

ادامه مطلب: داستان ساخت Unbuilt House

جستجو

آموزش تصادفی

چرا چند ضلعی ها و سه گوش ها بد هستند؟

 



 این سوال بسیاری از مدلسازهای تازه کار هست ، "مشکل چندضلعی ها ( ngons ) و سه گوش ها ( triangles ) چیه ، و چرا همیشه باید واسه اینکه اشکال چهارضلعی ( quad ) داشته باشم دوباره کاری کنم؟" بله ، چندضلعی ها و سه گوش ها بد هستن ، اما دلیلی براش وجود داره. با اینکه دوباره کاری روی مدلتون میتونه بعضی اوقات کار خسته کننده ای باشه معمولاً ارزشش رو داره و مدلتون با کمی تمیز کاری بسیار بهتر میشه.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است