امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 


A1 یه دفتر معماری در Ostend کشور بلژیک هست. در سال 2001 پایه گذاری شد و اکنون با 14 نفر مشغول به کار هست. بعد از سیزده سال کار ، شروع به همکاری با WhiteBox کرد. WhiteBox یه استودیو بصری سازی 3D هست و کارهای انیمیشن هم برای سازه های معماری انجام میده.

 

 

نرم افزارهای مورد استفاده در این پروژه:

 3ds Max ، V-ray ، Photoshop ، iToo Forest Pack Pro و Floor Generator Script

 

معرفی

 

 

 


The White به عنوان یه رقابت معماری در سال 2009 شروع شد. Robbrencht & Daem Architects و A1 Planning جایزه رو برای Group Sleuyter برنده شدن. محل این سازه با 30000 متر مربع مساحت ، در نزدیکی مرکز تاریخی Ostend و نزدیک به ساحل هست. یه گروه سه نفره در A1Planning تمام تصاویر 3D رو ساختن.

 

الهام گیری

 

 

طرح سازه از طبیعت الهام گرفته شده. کوه های یخ ، صخره ها و مزارع برنج سراسر دنیا در قالب یه ساختمان دراومدن. در وهله اول این یه پروژه مسکونی هست. معمارها دقت زیادی در دریافت نور خورشید و منظره های اطراف از واحدهای آپارتمانی بودن. یکی از مهم ترین ویژگی های این پروژه یکپارچه کردن اون با عناصر طبیعت بود. کنار 800 واحد مسکونی ، ساختمان ها حدود 5000 متر مربع بخش تجاری در سطح همکف و 1250 جای پارک در فضای زیر همکف داره.

 

روش

بزرگترین چالش برای ما پیدا کردن توازن مناسب در تصاویر معماری و تبلیغاتی بود. به خاطر این کار مشکل ، تصمیم گرفتیم که روشمون بر پایه post-production زیاد باشه ، بنابراین میتونیم حالت و فضای تصاویر رو به نسبتی که میخوایم تغییر بدیم.

 

جستجو

آموزش تصادفی

به عنوان یه مدلساز 3D باید مجسمه سازی بلد باشم؟

 


قبل از برنامه های مجسمه سازی (Sculpting)‌ مثل ZBrush و Mudbox، مدلسازی 3D به طور کلی شامل تکنیک های مدلسازی جعبه ای (box modeling) برای ساخت موجودات، کاراکترها و محیط در هر چیزی از فیلم ها گرفته تا بازی های ویدیویی بود. اما، با گذر زمان، از این برنامه ها برای ساخت این مدلهای 3D استفاده شد. حالا، برنامه های مجسمه سازی از اهمیت ویژه ای در این صنعت برخوردار هستند، به مدلساز اجازه میدن تا جزئیات پیچیده ای رو که با تکنیک های سنتی مدلسازی جعبه ای ناممکن بود یا زمان خیلی زیادی میبرد رو خلق کنه. مجسمه سازی ممکنه در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسه، به خاطر این که روش بسیار متفاوتی از مدلسازی سنتی داره، و به معنای واقعی کلمه مشابه مجسمه سازی با گِل هست، فقط تو محیط دیجیتال.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است