امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

 

مواد (Materials)

مواد بسیار ساده بودن، به خاطر کار زیاد Photoshop ای که بعداً توی ادیت انجام میشه. فقط روی بعضی از بازتاب ها (Reflection) کار کردم، مثلاً بخش چوبی تراس.

 

 

نورها

نور اصلی VRay Dome  هست که یه HDRI بهش نسبت داده شده (vizpeople HDRI v1) و چند تا نور VRay Plane کوچک هم برای روشن کردن داخل استفاده شده. برای اضافه کردن کمی احساس به کار، از نورهای VRay IES  چندجا استفاده کردم. برای نور آتش از نور Spherical VRay  با رنگ گرم استفاده کردم.

 

 

محیط

از VRayEnviromentFog برای ساخت محیط استفاده کردم. میتونستم از ZDepth استفاده کنم و تو Photoshop کار رو انجام بدم، اما میخواستم این کار رو تست کنم.

 

 

رندرگیری

هیچ چیز خاصی راجع به تنظیمات رندر وجود نداره. از کیفیت متوسط استفاده کردم.

 

 

مرحله Post-production

دوباره باید بگم هیچ چیز خاصی نداره. هیچ رمزی وجود نداره فقط یه سری عنصر رو کار اضافه کردم و تو تصویر ترکیبشون کردم. همیشه دیدن اینکه کارتون جون میگیره احساس خوبی داره.

 

 

 ویدیوی مراحل Post-production

 



 

ترجمه از CGCube


 منبع: 3dtotal                    نوشته: Csaba Bánáti


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

چطور در 3ds Max با استفاده از نگاشت های شفاف فنس بسازیم


ساخت وسایل صحنه که بشه توی موتور بازی ( game engine ) استفاده کرد میتونه کاملاً از روشی که همیشه برای ساخت وسایل استفاده میکنید متفاوت باشه. بازی ها نیاز به چیزهایی با polygon کم دارن که صحنه های پیش رندر ( pre-rendered ) اینطور نیستن. البته ، هرچقدر توی صحنتون Poly بیشتری داشته باشید به معنای زمان رندر ( Render ) طولانی تر هست. اگر دلتون میخواد که صبر کنید ، میتونید هرچقدر که میخواید صحنه های پیچیده و با جزییات بسازید.

 

ادامه مطلب...

دانلود کنید

Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است