امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

 

مواد (Materials)

مواد بسیار ساده بودن، به خاطر کار زیاد Photoshop ای که بعداً توی ادیت انجام میشه. فقط روی بعضی از بازتاب ها (Reflection) کار کردم، مثلاً بخش چوبی تراس.

 

 

نورها

نور اصلی VRay Dome  هست که یه HDRI بهش نسبت داده شده (vizpeople HDRI v1) و چند تا نور VRay Plane کوچک هم برای روشن کردن داخل استفاده شده. برای اضافه کردن کمی احساس به کار، از نورهای VRay IES  چندجا استفاده کردم. برای نور آتش از نور Spherical VRay  با رنگ گرم استفاده کردم.

 

 

محیط

از VRayEnviromentFog برای ساخت محیط استفاده کردم. میتونستم از ZDepth استفاده کنم و تو Photoshop کار رو انجام بدم، اما میخواستم این کار رو تست کنم.

 

 

رندرگیری

هیچ چیز خاصی راجع به تنظیمات رندر وجود نداره. از کیفیت متوسط استفاده کردم.

 

 

مرحله Post-production

دوباره باید بگم هیچ چیز خاصی نداره. هیچ رمزی وجود نداره فقط یه سری عنصر رو کار اضافه کردم و تو تصویر ترکیبشون کردم. همیشه دیدن اینکه کارتون جون میگیره احساس خوبی داره.

 

 

 ویدیوی مراحل Post-production

 



 

ترجمه از CGCube


 منبع: 3dtotal                    نوشته: Csaba Bánáti


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

ایجاد عمق دید به وسیله 3Ds Max و Photoshop

 


عمق دید ( Depth of Field ) یه افکت باحاله که به شما این اجازه رو میده تا یه شی خاص داخل صحنه رو مرکز توجه ( Focus ) قرار بدید و بقیه پس زمینه یا پیش زمینه رو محو ( Blur ) کنید. (مثل اتفاقی که با دوربین های عکاسی یا چشم در واقعیت میفته.) عمق دید ( به مختصر DOP ) بر اساس محور Z ها عمل میکنه ، بنابراین فاصله یکی از مهم ترین گزینه هاست.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است