امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

جنس (Material)

بیشتر از V-Ray Dirt و Specular Map دلخواه خودم استفاده کردم. نمونه چندتا از متریال های اصلی کار رو میتونید ببینید.

 

  

 

  

 

 

 

 

 

دوربین

از VRayPhysicalCamera و تنظیمات اصلی که توی تصویر بعدی میبنید استفاده کردم. تنها چیزی که تغییر دادم shutter speed و f-number دوربین های مختلف توی صحنه بود (ISO رو تغییری ندادم). f-number رو به 4.0 و shutter speed رو به 50/75 تغییر دادم.

 

رندر

از ترکیب Brute Force GI و Light Cache استفاده کردم. از اونجایی که V-Ray 3 از نسخه های قبلی سریع تر هست، چرا از Brute Force استفاده نکنم؟ تنظیم کردن  Brute Force هم بسیار ساده هست، تنها چیزی که نیاز به تغییر داره مقدار Subdivs  هست (و صبر کردن...).

 

 

Post Process با Adobe Photoshop

از Adobe Photoshop استفاده کردم که یه روش کاری خیلی معمول هست که بهتون نشون میدم. از مراحل مشابهی برای رندرهای دیگه هم استفاده کردم.

 



 

 

نتیجه

این هم از آموزش من! واقعاً امیدوارم که از خوندنش لذت برده باشید و از روش کارم چیزی یاد گرفته باشید. برای تصاویر بیشتر از کار میتونید به اینجا سر بزنید.

 

 

 

 

 

 

 ترجمه از CGCube


 منبع: 3dtotal                                        نویسنده: Alexandre Jarek


  

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

با 3ds Max بهتر کار کنید: تکنیک هایی برای مدلسازی سریع تر

 



همیشه به این فکر کرده ام که تکنیک های مدلسازی من از روش های خوبی پیروی میکنن یا نه. این من رو تشویق کرد تا تکنیک مدلسازی دیگران رو مطالعه کنم و نگاهی داشته باشم به ویدیوهای مدلسازی از خود Autodesk و سایر منابع آنلاین.

 

ادامه مطلب...

دانلود کنید

Facebook
Facebook
Google
Google

Go to top

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است