امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

تا اینجا ...

تا اینجا، پروژه به این شکل به نظر میرسه:

 

 

متریال ها

به ندرت از متریال (Material) های پیچیده استفاده میکنم، و این پروژه هم تفاوتی نداشت. از متریال های پایه برای بیشتر قسمت های پروژه استفاده کردم. متریال هام اینجوری بودند:

 

متریال قاب


 

متریال دیوار


  

متریال زمین


 

 متریال میز


 

 متریال قاب در


 

 متریال شیشه


 

 

تنظیمات رندر

Corona Renderer خیلی ساده هست و تنظیمات پیش فرض خوب کار میکنن. من فقط GI/AA رو به 4 کاهش دادم، برای این که از DOF (عمق دید) استفاده کردم و اینجوری حذف نویزهای ایجاد شده به وسیله افکت ها ساده تر هست.

مقادیر exposure رو به صورت بلادرنگ (real-time) تنظیم کردم. بهم کمک کرد نتیجه خیلی خوبی بگیرم. تنظیمات رندرم اینجوری بود:

 

 

Post-production

پشته post production (پس تولید) خیلی ساده بود: فقط color correction و curves استفاده کردم، برای اینکه مهارتم تو Photoshop محدود هست.

 

 

با تشکر ویژه از Rodrigo Albano، Michel Amorim، Mariane Conceiçãoو خانوادم.

 

 رندر نهایی

 


منبع: 3dtotal


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

رندر تحت شبکه (Distributed Rendering) در V-Ray


معرفی

رندر توزیع شده (Distributed Rendering) تکنیکی برای پخش کردن یه کار رندر تک فریم بین کامپیوترهای زیادِ روی یک شبکه هست. راه های متفاوتی برای انجام این کار وجود داره اما مفهوم کلی، کاهش زمان رندر با تقسیم بخش های مختلف جریان رندر و دادن هر بخش کار به یک شرکت کننده (participant) هست. معمول ترین راه انجام کار این هست که یک فریم، در قالب بخش های کوچک (Buckets) رندر بشه و هر دستگاه به رندر چندتا از اون ها موظف بشن. بعد نتایج رو جمع آوری و ترکیب کنیم تا تصویر نهایی به دست بیاد.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است