امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

تا اینجا ...

تا اینجا، پروژه به این شکل به نظر میرسه:

 

 

متریال ها

به ندرت از متریال (Material) های پیچیده استفاده میکنم، و این پروژه هم تفاوتی نداشت. از متریال های پایه برای بیشتر قسمت های پروژه استفاده کردم. متریال هام اینجوری بودند:

 

متریال قاب


 

متریال دیوار


  

متریال زمین


 

 متریال میز


 

 متریال قاب در


 

 متریال شیشه


 

 

تنظیمات رندر

Corona Renderer خیلی ساده هست و تنظیمات پیش فرض خوب کار میکنن. من فقط GI/AA رو به 4 کاهش دادم، برای این که از DOF (عمق دید) استفاده کردم و اینجوری حذف نویزهای ایجاد شده به وسیله افکت ها ساده تر هست.

مقادیر exposure رو به صورت بلادرنگ (real-time) تنظیم کردم. بهم کمک کرد نتیجه خیلی خوبی بگیرم. تنظیمات رندرم اینجوری بود:

 

 

Post-production

پشته post production (پس تولید) خیلی ساده بود: فقط color correction و curves استفاده کردم، برای اینکه مهارتم تو Photoshop محدود هست.

 

 

با تشکر ویژه از Rodrigo Albano، Michel Amorim، Mariane Conceiçãoو خانوادم.

 

 رندر نهایی

 


منبع: 3dtotal


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

چرا چند ضلعی ها و سه گوش ها بد هستند؟

 



 این سوال بسیاری از مدلسازهای تازه کار هست ، "مشکل چندضلعی ها ( ngons ) و سه گوش ها ( triangles ) چیه ، و چرا همیشه باید واسه اینکه اشکال چهارضلعی ( quad ) داشته باشم دوباره کاری کنم؟" بله ، چندضلعی ها و سه گوش ها بد هستن ، اما دلیلی براش وجود داره. با اینکه دوباره کاری روی مدلتون میتونه بعضی اوقات کار خسته کننده ای باشه معمولاً ارزشش رو داره و مدلتون با کمی تمیز کاری بسیار بهتر میشه.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است