امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

تا اینجا ...

تا اینجا، پروژه به این شکل به نظر میرسه:

 

 

متریال ها

به ندرت از متریال (Material) های پیچیده استفاده میکنم، و این پروژه هم تفاوتی نداشت. از متریال های پایه برای بیشتر قسمت های پروژه استفاده کردم. متریال هام اینجوری بودند:

 

متریال قاب


 

متریال دیوار


  

متریال زمین


 

 متریال میز


 

 متریال قاب در


 

 متریال شیشه


 

 

تنظیمات رندر

Corona Renderer خیلی ساده هست و تنظیمات پیش فرض خوب کار میکنن. من فقط GI/AA رو به 4 کاهش دادم، برای این که از DOF (عمق دید) استفاده کردم و اینجوری حذف نویزهای ایجاد شده به وسیله افکت ها ساده تر هست.

مقادیر exposure رو به صورت بلادرنگ (real-time) تنظیم کردم. بهم کمک کرد نتیجه خیلی خوبی بگیرم. تنظیمات رندرم اینجوری بود:

 

 

Post-production

پشته post production (پس تولید) خیلی ساده بود: فقط color correction و curves استفاده کردم، برای اینکه مهارتم تو Photoshop محدود هست.

 

 

با تشکر ویژه از Rodrigo Albano، Michel Amorim، Mariane Conceiçãoو خانوادم.

 

 رندر نهایی

 


منبع: 3dtotal


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

به عنوان یه مدلساز 3D باید مجسمه سازی بلد باشم؟

 


قبل از برنامه های مجسمه سازی (Sculpting)‌ مثل ZBrush و Mudbox، مدلسازی 3D به طور کلی شامل تکنیک های مدلسازی جعبه ای (box modeling) برای ساخت موجودات، کاراکترها و محیط در هر چیزی از فیلم ها گرفته تا بازی های ویدیویی بود. اما، با گذر زمان، از این برنامه ها برای ساخت این مدلهای 3D استفاده شد. حالا، برنامه های مجسمه سازی از اهمیت ویژه ای در این صنعت برخوردار هستند، به مدلساز اجازه میدن تا جزئیات پیچیده ای رو که با تکنیک های سنتی مدلسازی جعبه ای ناممکن بود یا زمان خیلی زیادی میبرد رو خلق کنه. مجسمه سازی ممکنه در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسه، به خاطر این که روش بسیار متفاوتی از مدلسازی سنتی داره، و به معنای واقعی کلمه مشابه مجسمه سازی با گِل هست، فقط تو محیط دیجیتال.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است