امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مدل نهایی

در 3ds Max، حجم پایه پد روی شانه ها،  کمربند و تکه سپر روی پا رو ساختم. از ماسک ها و عملکرد Extract برای ساخت بند های روی دست ها و پاها استفاده کردم. این مدل نهایی هست.

 

 

حالا وقتش هست که بهش حالت (Pose) بدیم، کم حجمش کنیم (Decimate) و برای رندر گیری به 3ds Max خروجی بگیریم. اینجا مدل رو که به همراه یه پایه ساده که با استفاده از یک جبعه (Box) ساده ساختم رو میتونید با ژستش ببینید.

  

 

 

از کاهش حجم برای کم کردن تعداد Polygon ها تا نزدیک به یک میلیون برای کل مدل استفاده کردم تا بتونم به 3ds Max خروجی بگیرم و آماده رندرگیری کنم.

 

 

برای صحنه نهایی، یک پرده برای پیش زمینه ساختم. خب، حالا وقتش هست که برای رندر در V-Ray آمادش کنم. من همیشه با تنظیمات خیلی پایین (very low) شروع میکنم و با نورها بازی میکنم. دو نور V-Ray Lights – نور اصلی و نور پشت – ساختم و از یک HDRI برای برای نور اشباع کننده (Fill) و به دست آوردن کمی رنگ برای ایجاد احساس توی صحنه استفاده کردم. اینجا تنظیمات نورها رو میبینید.

 

 

و اینجا میتونید نتایج رو ببینید، نور اصلی، نور پشت و نور اشباع کننده، با استفاده از یک متریال ساده برای تمام صحنه.

 

 

 


منبع: 3dtotal 


 

  • هیچ نظری یافت نشد
افزودن نظر

جستجو

آموزش تصادفی

رندر تحت شبکه (Distributed Rendering) در V-Ray


معرفی

رندر توزیع شده (Distributed Rendering) تکنیکی برای پخش کردن یه کار رندر تک فریم بین کامپیوترهای زیادِ روی یک شبکه هست. راه های متفاوتی برای انجام این کار وجود داره اما مفهوم کلی، کاهش زمان رندر با تقسیم بخش های مختلف جریان رندر و دادن هر بخش کار به یک شرکت کننده (participant) هست. معمول ترین راه انجام کار این هست که یک فریم، در قالب بخش های کوچک (Buckets) رندر بشه و هر دستگاه به رندر چندتا از اون ها موظف بشن. بعد نتایج رو جمع آوری و ترکیب کنیم تا تصویر نهایی به دست بیاد.

 

ادامه مطلب...

Facebook
Facebook
Telegram
Telegra,
Google
Google

CGCube. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است